Mindennapi betevő Xiaomi mániásoknak.

Hibás a Xiaomi Mi MIX 2-re érkezett MIUI 9

2017. november 22. - omixia

Csak azért szólok, hogy neked ne okozzon több órás fejtörést, mire megoldod a problémát.

xiaomi_miui_9-2.jpg

Már letölthető az új firmware, megérkezett az engedély a bootloader feloldásához is, nem kellett több, fel is dobtam egy global ROM-ot a kínai helyett, mert már zavart a helyenként felbukkanó olvashatatlanság. Telepítés után kipróbáltam mindent, netet, telefont, még SMS-t is küldtem, jó volt, így aztán belaktam a telefont.

Sajnos ma délelőtt feltűnt, hogy többen kerestek, de csak SMS értesítést kaptam a hívásról, a telefon nem csengett. Még nagyobb baj volt, hogy a kifelé menő hívások is csak akkor működtek, ha a telefont újraindítottam, de akkor is maximum két sikeres hívás ment ki.

Este mindent letöröltem, nulláról, csupasz telefonnal kezdve telepítettem vissza a szoftvert, de a hiba nem szűnt meg. A megoldás végül az lett, hogy a preferált hálózatot 4G-ről 3G-re állítottam, ettől kezdve minden remekül működött.

A lényeg, hogy a rádiók kezelésével valami nem stimmel. A telefonban elméletileg benne van minden nekünk kellő hálózat támogatása, és az eredeti kínai firmware-rel nem is volt baj. Szóval, ha Xiaomi telefonotok van és a kilencessel hasonló hibát tapasztaltok, akkor tudjátok hol keressétek a megoldást.

A bejegyzés trackback címe:

https://xiaomiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr1813345501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Giannichedda 2017.11.22. 19:06:43

Gondolom Telenoros vagy. A srácok mobilarenan hetekkel ezelott belebotlottak. Egyelore csak a kovetkezo ujrainditasig van megoldas a szerviz menuben turkalva.

omixia 2017.11.22. 19:08:40

@Giannichedda: Nyert, Telenor. Linket tudsz adni? Amúgy ha a preferált hálózatot átállítom 3G-re, akkor minden remekül működik, ráadásul újra is lehet indítani.

Giannichedda 2017.11.22. 21:12:41

@omixia: https://logout.hu/tema/re_xiaomi_mi_mix_2_funkcionalis_muveszet/keres.php?type=-&stext=Telenor&submit= 

omixia 2017.11.23. 10:39:49

@Giannichedda: Köszönöm! Nem vigasztal, hogy nem csak nálam van baj, de legalább nem a telefonom rossz.

badminton2 2017.11.23. 17:36:40

Sziasztok! Telenoros vagyok Redm4x tegnap frissitette a rendszert, azóta nem mindig tudok hivni, mert szolgáltató nem található jelzéssel kicsengés után megszakad a kapcsolat. Megoldást tudtok? Előre is köszönöm.

omixia 2017.11.23. 17:38:41

@badminton2: Szia! Csak azt tudom javasolni, amit itt már olvashatsz, a preferált hálózatot állítsd át 3G-re. Ahogy látom a MIX 2-nél a 4G és a telefon egyidőben nem képes működni.

badminton2 2017.11.26. 20:37:57

Szia! Köszönöm a gyors választ. Arra gondoltam, hogy nem ugyanaz a verzió mint a MIX2-nél Közben megnéztem a frissítés verzióját, globál 9.1. Átállítottam 3G-re így műkszik.
süti beállítások módosítása