Mindennapi betevő Xiaomi mániásoknak.

Te hogy tudtál eddig meglenni Xiaomi szatyor nélkül?

2018. április 19. - omixia

Tudtam, hogy valami hiányzik az életemből, de mostanáig nem jöttem rá mi az.

xiaomi_environmental_pe_1.jpg

Biztos ismeritek az érzést. Kényelmetlenül befészkeli magát a fejünk egyik apró hátsó zugába, valahova a kisagy mögé. Ott nyöszörög naphosszatt, és nem tudod kicsalogatni semmivel. Csak suttog, sutyorog egész nap, de nem mond semmi értelmeset. Azt mondja elfelejtettél valamit, de hogy mit azt sosem mondja. Te pedig egész nap ezen gyötrödsz. Hiányzik valami, egy mozdulat a reggeli rutinból, talán ahogy a bejárati ajtód zárját elfordítod, egy kellemetlen érzés, a hiány érzése, de nem tudod, hogy elfelejtettél valamit, otthon hagytál valamit, vagy egyszerűen csak hiányzik valami az életedből. Aztán egyszercsak jön a megoldás, és rájössz, hogy mi maradt ki.

Ilyen érzés volt ez is, tudtam, hogy hiányzik valami, de egészen mostanáig nem tudtam mi az. De már megvan, leesett az ötcentes, kisütött a nap, eltűntek a felhők, és a gondolat ott ragyogott felettem a tiszta égen, EGÉSZEN EDDIG NEM VOLT XIAOMI NYLON SZATYROM és ez olyan ürsséget okozott bennem, mintha elvesztettem volna valakit, aki sosem jön többé vissza.

Xiaomi Environmental PE 2

Megkönnyebbültem, nem rabolják ki a lakásom, nem gyújtja fel a lakást a vasaló, nem rúg ki a főnököm egy elfelejtett feladat miatt, az élet szép, az élet gyönyörű, csak vennem kell gyorsan egy Xiaomi szatyrot.

Mázlim van, mert most a GearBesten vehetek, mindössze 356 forintért vehetek megamnak Xiaomi reklámszatyrot. Nevetséges ár egy ilyen remek műanyag szatyorért, amit aztán holnap után szemetesnek használok, vagy, ha nem lesz szerencsém az életben és hajléktalan leszek, akkor naphosszat hurcolhatom majd benne a motyómat. És mindez csak 356 forint, alig néhány kifli ára. A hülyének is megéri!

Itt meg tudod venni: Xiaomi szatyor

A bejegyzés trackback címe:

https://xiaomiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr1613850394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JOKE21 2018.04.22. 16:58:36

Szia. Megoldodott visszakerült a pénz. Itthonról megrendeltük a telefont ma “összeraktam” a kolléganőnek, tetszik neki. Nagyon jól összerakott kis telefon ennyi pénzért bestbuy. A Xiaominál az mi mix 2s a flagship? Iphone-t cserélnék le rá...
süti beállítások módosítása