Mindennapi betevő Xiaomi mániásoknak.

Egy Xiaomi Rajongó Blogja

Bréking! A Redmi széria önálló márkaként folytatja tovább

2019. január 04. - omixia

Redmi - az új telefonmárka megszületett.

REDMI


A Xiaomi ma a Weibo mikroblogon bejelentette, hogy 2019. január 10-től a Redmi már nem egy széria lesz a telefonpalettában, hanem külön márkaként működik tovább - akárcsak a Pocophone. Lei Jun (a cég vezérigazgatója) azt nyilatkozta, hogy a szétválás elengedhetetlen volt, mivel a Mi és a Redmi sorozat két különböző piaci szegmensben versenyez. A Mi széria a high-end vonalat képviseli, ami a csúcskategóriás mobilok mezőnyében kínál telefonokat, míg a Redmi széria inkább a középkategóriás jó ár/érték arányú mobilok között versenyez. Az új márka elsősorban továbbra is az e-kereskedelmi platformokon keresztül kerül értékesítésre, míg a Mi sorozat a hagyományos, bolti kereskedelemre fog összpontosítani.

Nagyjából ennyi volt a mai bejelentés, hamarosan további részleteket közölnek a jövőbeni tervekről. Az új brandhez tartozó első telefont - ami a találgatások szerint vagy a Redmi 7 vagy a Redmi Pro 2 nevet viselheti - helyi idő szerint január 10-én 14 órakor mutatják be (magyarországi idő szerint 21 órakor).

Brand redmi

Egy posztert tettek közzé, amin megfigyelhető, hogy a Redmi szó árnyéka 4800-at mutat, ami talán az akkumulátor méretét jelölheti, vagy esetleg a 48 megapixeles kamerát, amit egy ideje rebesgetnek a Xiaomi háza táján. A pletyka szerint nemcsak a kamera lesz újdonság, hanem belekerülő processzor is, ami a vadonatúj Snapdragon 675-öt takarja. Lei Jun azt is elárulta, hogy az új Redmi telefonban a 3,5 mm-es jack csatlakozó maradni fog, és továbbra is kedvező áron lesz elérhető a készülék.  

Legvégül érdemes megemlíteni, hogy mielőtt bejelentették a Redmi márka függetlenségét, cégvezető a Weibo csatornáján keresztül bejelentette, hogy a Gionee volt elnöke, Lu Weibing hivatalosan is csatlakozott Xiaomi-hoz. Úgy tűnik, hogy Lu Weibing lesz felelős a Redmi-hez kapcsolódó üzleti tevékenységért.  Jelenleg a Redmi márka nagyon nagy részesedéssel rendelkezik az indiai piacon, de ha a külföldi piaci részesedésüket szeretnék bővíteni, be kell fektetniük ebbe mind anyagi erőforrások tekintetében, mind humán erőforrásban, amihez nagy segítséget nyújthat Lu.

Semmi biztosat nem tudni, így kíváncsian várjuk az újabb részleteteket.

Forrás: Kínadroid.hu

logo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://xiaomiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr4314534874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.