Mindennapi betevő Xiaomi mániásoknak.

Xiaomi akciók - november 9.

2017. november 09. - omixia

A mai napra kapott Xiaomi akciók listája.

xiaomi.jpg

Friss GearBest kuponlista itt!

Ha használjátok a kupon kódot (vastaggal szedve az akciós ár mellett) és azt látjátok, hogy a termék ára nem csökken hanem nő, az azért van, mert az akciós készlet kifogyott. Ha a listában azt látjátok, hogy Flash Sale az azt jelenti, hogy az akciós készlet akkora, hogy nincs külön kupon kód, rögtön a csökkentet árat látjátok a termék adatlapján.

Nagyobb értékű termékeknél keressétek a szállítási módok között az EU Express módot, ami a GearBest ígérete szerint vám és ÁFA mentes érkezést ad.

Kellemes nézelődést kívánok, remélem találtok olyan terméket, amit már, jó előre gondolkozva, a karácsonyfa alá tehettek majd!

A lista napközben bővülhet, nézz vissza később is!

Kép Termék neve Kedvezményes ár (dollár) Kuponkód/FlashSale
Original Xiaomi Mi Speaker Bluetooth 4.0 - GRAY Original Xiaomi Mi Speaker Bluetooth 4.0 - GRAY 10.49 $ Flash Sale
Xiaomi SOOCAS / SOOCARE X3 Sonic Electric Toothbrush - OVAL WHITE Xiaomi SOOCAS / SOOCARE X3 Sonic Electric Toothbrush - OVAL WHITE 41.99 $ XMSCSW
Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS - BLACK Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS - BLACK 15.11 $ BAND2
TOCHIC Tempered Glass Screen Film for Xiaomi Redmi 4X - TRANSPARENT - TRANSPARENT TOCHIC Tempered Glass Screen Film for Xiaomi Redmi 4X - TRANSPARENT - TRANSPARENT 0.99 $ REDMI4XJ
Xiaomi Redmi Note 4X Xiaomi Redmi Note 4X 168.99 $ BJnote4x
Xiaomi Mi 6 6+64GB Xiaomi Mi 6 6+64GB 379.99 $ BJMI6
Xiaomi DOCTOR؂ Deep Cleaning Toothbrush - 4PCS - WHITE Xiaomi DOCTOR؂ Deep Cleaning Toothbrush - 4PCS - WHITE 6.99 $ Flash Sale
Original Xiaomi Power Bank 2C Original Xiaomi Power Bank 2C 23.11 $ mibank3
Xiaomi Mi Max 2 4G Phablet - GLOBAL VERSION 4GB RAM 64GB ROM BLACK Xiaomi Mi Max 2 4G Phablet - GLOBAL VERSION 4GB RAM 64GB ROM BLACK 209.99 $ MAX2GB11
Xiaomi Redmi 4A 4G Smartphone - GLOBAL VERSION 2GB RAM 16GB ROM GRAY Xiaomi Redmi 4A 4G Smartphone - GLOBAL VERSION 2GB RAM 16GB ROM GRAY 89.99 $ gbredmi4a
Original Xiaomi Power Bank 2C - WHITE Original Xiaomi Power Bank 2C - WHITE 0.99 $ CABLESJ
Xiaomi 20 inch Metal Travel Suitcase Universal Wheel - SILVER Xiaomi 20 inch Metal Travel Suitcase Universal Wheel - SILVER 139.99 $ XMTB2312
Xiaomi Portable Intelligent Thermal Vacuum Water Bottle - BLACK 34.99 $ XMWABT
Xiaomi Redmi Note 4 5.5 inch 4G Phablet - BLACK Xiaomi Redmi Note 4 5.5 inch 4G Phablet - BLACK 162.99 $ BJnote4GB
Xiaomi Pro Air Purifier for Home - WHITE Xiaomi Pro Air Purifier for Home - WHITE 269.99 $ MIAIRGB
Original Xiaomi Smart Mi Air Purifier International Version Original Xiaomi Smart Mi Air Purifier International Version 139.99 $ NEWARPGB
Original Xiaomi Mi IV Hybrid Dual Drivers Earphones Original Xiaomi Mi IV Hybrid Dual Drivers Earphones 13.99 $ flash sale
Original XiaoMi Bluetooth 4.0 Speaker Original XiaoMi Bluetooth 4.0 Speaker 29.99 $ XMJSSCPG
Xiaomi Air 12 Laptop - M3-7Y30 4GB + 256GB SILVER Xiaomi Air 12 Laptop - M3-7Y30 4GB + 256GB SILVER 539.99 $ flash sale
Xiaomi Mi Notebook Pro Xiaomi Mi Notebook Pro 885.99 $ MIBOOKPRO
Original Xiaomi Mi TV 4A -43 inch Original Xiaomi Mi TV 4A -43 inch 399.99 $ Flash Sale
Xiaomi Mi TV 4A - 32 INCH Xiaomi Mi TV 4A - 32 INCH 199.99 $ Flash Sale
Original English Version Xiaomi Mi WiFi Router 3 Original English Version Xiaomi Mi WiFi Router 3 27.89 $ Flash Sale
Original Xiaomi 0.5mm Sign Pen Original Xiaomi 0.5mm Sign Pen 2.99 $ GBMJPSL
Xiaomi WOWSTICK 1fs 19 in 1 Electric Screwdriver Set Xiaomi WOWSTICK 1fs 19 in 1 Electric Screwdriver Set 20.99 $ miWOWSTICK
Xiaomi Wiha 24 in 1 Precision Screwdriver Kit Xiaomi Wiha 24 in 1 Precision Screwdriver Kit 19.99 $ XiaomiWiha
Xiaomi Bluetooth 4.1 Round Music Alarm Clock - WHITE Xiaomi Bluetooth 4.1 Round Music Alarm Clock - WHITE 38.11 $ flash sale
Xiaomi Portable Intelligent Thermal Vacuum Water Bottle - BLACK Xiaomi Portable Intelligent Thermal Vacuum Water Bottle - BLACK 38.11 $ flash sale
Xiaomi ZSH.COM Bath Towel Youth Series - WHITE Xiaomi ZSH.COM Bath Towel Youth Series - WHITE 27.99 $ flash sale
Xiaomi SOOCAS X3 Sonic Electric Toothbrush Xiaomi SOOCAS X3 Sonic Electric Toothbrush 41.99 $ XMSCSW
Xiaomi Oclean One Sonic Electrical Toothbrush BLACK 54.99 $ XMOCLN
Xiaomi DOCTOR؂ Deep Cleaning Toothbrush - 4PCS - WHITE Xiaomi DOCTOR؂ Deep Cleaning Toothbrush - 4PCS - WHITE 6.99 $ flash sale
Xiaomi Handheld Electric Mop Xiaomi Handheld Electric Mop 99.99 $ XMMOP
Original Xiaomi Pro HD In-ear Hybrid Earphones Original Xiaomi Pro HD In-ear Hybrid Earphones 14.99 $ XMK11
Original Xiaomi Mi IV Hybrid Dual Drivers Earphones Original Xiaomi Mi IV Hybrid Dual Drivers Earphones 9.99 $ XIAMODR
Original Xiaomi Diving Case 40m Waterproof Protector - TRANSPARENT Original Xiaomi Diving Case 40m Waterproof Protector - TRANSPARENT 11.11 $ GBXMWP119
Original Xiaomi Philips Eyecare Smart Lamp 2 - EU-PLUG WHITE Original Xiaomi Philips Eyecare Smart Lamp 2 - EU-PLUG WHITE 45.99 $ HKXPhilips

A bejegyzés trackback címe:

https://xiaomiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr1413218225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása