Mindennapi betevő Xiaomi mániásoknak.

Xiaomi Piston In Ear Earphones Fresh Version – A legkisebb testvér

2019. március 09. - omixia

Leteszteltem a cég legegyszerűbb headsetjét, és kissé meglepődtem.

Piston 01


 

Nemrég még nagy megelégedéssel használtam a Mi In-earHybrid Pro fülhallgatómat, azonban sajnos tönkrement, egyszer csak a jobb oldalon nem szólalat meg a hang. Így nem maradt más választásom, új füles után kellett nézni, és mivel nem akartam sokat költeni rá, így a választásom a PistonFresh verziójára esett – mivel a Xiaomi nagy rajongója vagyok, és ennyi pénzt simán rászántam a tesztelésre.

Hamar megérkezett a csomagocska (nagyon apró a doboz), a szokásos fehér kis karton, a csomag mindössze 7 x 7 x 2 cm-es - ebből is sejthető, hogy egy egyszerű termékről van szó, kibontva is csupán a fülhallgatót találjuk, pár plusz gumiharangot, és egy számunkra értelmezhetetlen leírást.

Piston 02

Ennyi, nem vitték túlzásba, de nem is kell. Mivel a legegyszerűbb headset, így a hangerőszabályozó gombokat ne is keressük rajta, csupán egy hívás felvevő gombot találunk - ez zenehallgatás közben a lejátszást állítja meg vagy indítja el. Kialakítását tekintve a nevéből is kiderül, hogy egy in-ear típusról van szó, amit egyszerűen agybadugósnak szoktak nevezni, mivel tényleg az az érzése az embernek, hogy addig hatol a hallójáratban. A súlyára nem lehet panasz, mindössze 37 grammról beszélünk, az összeszerelés minősége teljesen rendben van, minden passzol mindenhol – semmi sorja vagy gagyi érzés, és a ház alumínium ötvözetből van, amin meglepődtem. A csatlakozás 3,5 mm-es jack csatlakozóval történik, a kábel hossza 1,25 méter, ami elegendő akár a nadrágzseb és fül közti távolság áthidalására - persze csak ha nem Michael Jordan vagy Dennis Rodman magasságával rendelkezel.

Piston 03

Nem vagyok egy audiophil ember, de szeretem, ha szépen szól a zene, amit hallgatok. Nem számítottam sokra ettől a rendkívül olcsó terméktől, de pozitív csalódás ért. Amint beállítottam a telefonon a fülhallgató típusát (XiaomiRedmi Note5 telefon), szépen beállította a dolgokat hozzá - ebből is látszik, hogy a gyártó az ökoszisztéma építésben jeleskedik. A zenei ízlésemet tekintve mindenevő vagyok, de a rock és a metal áll hozzám közel, így a mélyebb hangok fontosak a fülhallgató tekintetében. Természetesen nem szeretném, és nem is fogom egy több tízezer forintos termékkel összehasonlítani - nincs is értelme. De meglepően szépen szól a kis ketyere, kapok mély hangokat, és a magas is rendben van. Reméltem, hogy szépen fog szólni a kis füles, és ez teljes mértékben teljesítette, még kicsit túl is teljesítette. Így bátran merem ajánlani bárkinek, akinek egy olcsó, de tiszta hangokat produkáló fülesre van szüksége, akár egy tartaléknak is kiváló lehet. Tartósság szempontjából azért nem hiszem, hogy évekig lehet használni, de ha egy évet kihúz nálam, akkor örülök, ha fél évet, akkor pont belefér abba az ár/érték arányba, amit gondoltam neki.

Piston 04

Ha szeretnél egy olcsó fülest, ami nagyjából 1 500 forintért a tiéd lehet, akkor a webáruházakban itt találod: 

Gearbest

Banggood

Geekbuying

Tomtop

 

Vásárlási segédlet:

A bejegyzés trackback címe:

https://xiaomiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr5714678694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása