Mindennapi betevő Xiaomi mániásoknak.

Itt egy remek hátizsák, persze, hogy Xiaomi

2018. április 12. - omixia

Ezt is magamnak rendeltem, ezt is lenyúlta életem párja.

xiaomi-20l-leisure-backpack-7.jpg

Tudjátok, ha összekötitek az életeteket valakivel, az azt jelenti, hogy jóban, rosszban együtt vagytok. Ezzel nem is lenne semmi baj, de az, hogy immár a második magamnak rendelt hátizsákot nyúlja le… Kicsit olyan ez, mint amikor az étteremben rendeltek magatoknak valamit, és ő nem a sajátját eszi, hanem tiedét csipegeti. Persze egy jó kapcsolatban ilyenkor odatolod neki a tányérod, Te pedig megeszed amit ő rendelt. A miénk egy jó kapcsolat, így hetek óta könyörgök neki, hogy csak egy picit adja ide, legalább egy cikket hadd írjak a magamnak rendelt hátizsákról.

Xiaomi 20L Leisure Backpack 6

Xiaomi 20 literes szabadidő hátizsák. Ez a becsületes neve, amiből rögtön ki is derül, hogy ez egy olyan mindenre jó valami. Szerencsére nem az a fajta, ami mindenre jó és mégsem jó semmire, hanem a valóban hasznos fajta. Én azért néztem ki magamnak, hogy bele pattintsam Xiaomi notebookomat, a hátamra kanyarítsam, aztán zúzzak a motorommal át a városon.

Megméricskéltem mindent, megnéztem a zsebeket, és úgy döntöttem pont jó lesz a notebookot cipelni. Túl sok zseb nincs benne, de annyi éppen, ami elég nekem a vackaimhoz, az egérhez, a töltőhöz, meg persze a géphez. Ráadásul, állítólag vízálló is, ami egy motoros hátán nem egy haszontalan tulajdonság. Szóval vettem egy nagy levegőt, és kifizettem érte a 24,59 dollárt.

 

Megérkezett

A kedvenc motoros postásunk hozta ki, vidáman integettünk egymásnak a téli zimankóban. Én gyorsan visszaszaladtam a házba, az ő arcára ráfagyott a mosoly. Nem akkor, valamikor másfél héttel azelőtt, amikor bejöttek a mínuszok.

Xiaomi 20L Leisure Backpack 5

A lakás melegében kicsomagoltam, és kiderült, hogy sokkal jobban néz ki, mint a képeken. Ezeken a beállított fotókon túlzottan ki van tömve, ettől pedig kicsit olyan bumfordinak látszik. Oké, aranyosan bumfordi, de mégis az. Életben viszont egész formás darab. Én a sötétszürkét rendeltem, mégiscsak pasi vagyok, marcona motoros, nem járhatok csini kék táskával.

 

Kibontottam

Maga a hátizsák faék egyszerűségű. Tényleg nincs tele zsebekkel, se kicsikkel, se nagyokkal, se rejtettekkel. A belső rész kétfelé van osztva, kívül pedig egy nagyobb cipzáras erszény van elől, oldalt pedig két kisebb rekesz, amik nem zárhatók. Elől, a felső részen lévő pánt funkciója számomra ismeretlen maradt, talán egy esőköpenyt lehet átfűzni rajta, talán egy vizes törölköző helye ez, nem tudom.

Xiaomi 20L Leisure Backpack 9

A hátizsák anyaga teljesen természetes. Természetes, mert minden eleme kőolaj származékokból készült. Mondjuk ez nem baj, nem hátmelegítőt vettem, nem kell gyapjúból lennie, ráadásul a beázás ellen is így lesz hatékony. Kívül, ahogy más Xiaomi zsákoknál is, egy vastagabb, vízlepergető anyag van, belül pedig egy nem is tudom, mondjuk rá, hogy műselyem, de a vastagabb fajtából. A bélés színe máshol nem tetszene, de ide valahogy passzol ez az enyhén hányásszínű műszálas szövet. Az biztos, hogy strapabírónak tűnik!

Xiaomi 20L Leisure Backpack 10

 

Kipróbáltam

Xiaomi 20L Leisure Backpack 1

Na, nem sokáig élvezhettem a zsák örömet. Ahogy Zsák Kusztó mondta, amit felebarátnőd megkíván, az attól kezdve az övé, apelláta, fellebbezés pedig nincs. Két röpke napig hittem azt, hogy mire megjön a notebook berendezkedek a hozzá való hátizsákba. Csalfa álmokat kergettem csupán. Ez akkor lett először világos, amikor a hátizsákban találtam két hajgumit, egy hajkefét, két textilpelenkát és három rugdalózót. Egyik sem az enyém volt.

Xiaomi 20L Leisure Backpack 11

Azonban az a két nap tökéletes volt vele, az egyetlen hiba az volt, hogy télen nem szeretek motorozni, így igazán élesben nem tudtam kipróbálni. Viszont, feltűnt egy dolog, ami semmiképp nem az előnyök között említendő. Hiába zárja ki a vizet a hátizsák anyaga, ha a tervezés miatt az elülső zsebbe szépen befolyik a víz. A cipzár és vízhatlan, de egy picit be van süllyesztve, a két végén pedig nincs levarrva. Ez azt eredményezi, hogy a cipzár tetején a víz összegyűlik, hogy aztán apró csermelyként dalolva váljon picike vízeséssé a zseb belső részén. Szóval, a száraz papírzsepit és a telefonodat ne ide tedd, ha kirándulni mész esőben!

 

és akkor mi a konklúzió?

A hátizsák jó, amire erős bizonyíték, hogy nem én használom. Drágám elég igényes, szart nem venne a vállára. Drágának sem mondanám, a 24-25 dollár 6000 forint, ez pedig tényleg nem pénz érte. Ezt a kis malőrt a zsebbel felejtsük is el hamar, mert ettől függetlenül egy igazi mindenessel ismerkedhettem meg. Tényleg jó lett volna a motorozáshoz, de nagyon jó arra is, hogy a bébik cuccait vigyük magunkkal, ha éppen megyünk valahova. A méretét tekintve akár iskolába is használható, a strapabírósága miatt pedig nyugodt szívvel adnám egy gyerek hátára.

Xiaomi 20L Leisure Backpack 8

Szóval mind méretileg, mind formailag jó eltalált szütyő ez, tessék csak jól megnézni!

Én innen rendeltem: Xiaomi 20L Leisure Backpack

A bejegyzés trackback címe:

https://xiaomiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr9513831066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása