Úgy tűnik, hogy az 1 milliárdos hitel után, amelyet a közelmúltban kaptak, a Xiaomi célja, hogy bővítse offline értékesítési infrastruktúráját, még több Mi Home üzletet nyitva Kínában.
Ezekben az Mi Home-nak nevezett boltokban a cég bemutatja és persze értékesíti is az intelligens otthoni termékeket, mobil tartozékokat és otthoni vezeték nélküli eszközöket és az okostelefonokat, okostelefon tartozékokat. Egy közelmúltbeli interjú során a Xiaomi vezérigazgatója, Lei Yun megerősítette, hogy Kínában kívánja tovább bővíteni jelenlétüket, ezt pedig a nagyvárosokban nyitott üzletek formájában képzeli el. Lei Jun elmondta, hogy 200 üzletet terveznek ebben az évben megnyitni azzal a végső céllal, hogy három év alatt elérjék az 1000 új értékesítési pontot.
Az agresszív terjeszkedés már elkezdődött, ennek jele, hogy a cég 16 új üzletet nyitott az elmúlt héten, és 79-et az elmúlt 3 hónapban. A Xiaomi agresszív politikájával az Oppo és a Vivo márkák ellenében kíván teret nyerni, akik már most is számottevő jelenlétre tettek szert a kínai piacon.
Abban csak reménykedni tudunk, hogy a Xiaominál is ismerik a LeEco történetét, akiket tavalyi agresszív stratégiájuk csőd közeli állapotba sodort, és még most sem lehet tudni, hogy sikerül e bajból épségben kilábalniuk.