Mindennapi betevő Xiaomi mániásoknak.

Rendeltem egy Xiaomi hátizsákot, imádom!

2017. október 29. - omixia

Kicsit elfogult vagyok a Xiaomi termékeivel kapcsolatban, de van rá okom!

xiaomi_trendy_water-resistant_chest_bag_1.jpg 

A Xiaomi blog nem túl régen, alig másfél hónapja indult. Ez alatt az idő alatt sokan megfordultak nálunk, és az eltelt rövid idő ellenére sokan követik már a blog Facebook oldalát is. Ez nagyon biztató a blog jövőjére nézve, mert érzem, hogy nem vagyok egyedül a Xiaomi termékek imádatával.

xiaomi_trendy_water-resistant_chest_bag_2.jpg

Az elmúlt hetekben többször írtam már, hogy bár a Xiaomit a legtöbben a telefonokkal azonosítják, a cég rendkívül széles portfóliójának csak egy, bár jelentős szelete a mobiloké. Mellettük rengeteg érdekes kütyüt gyártanak a lakásfelszereléstől a háztartási gépeken át a hordható- vagy a különféle ruházati termékekig.

xiaomi-trendy-water-resistant-chest-bag-4.jpg

Nem mondom, hogy nagy ritkán, de tényleg csak néha, nem futhatunk bele olyan Xiaomi termékbe, amivel kapcsolatban megalapozott minőségi kifogással élhetünk. A termékeik, legalábbis az általam kipróbált nem kevés különböző cucc kifogástalanok voltak mind működés, mind anyagválasztás, mind ötletesség szempontjából. Talán ez utóbbi tulajdonságuk az, ami miatt szó szerint beleszerelmesedtem a cég gyártmányaiba. Olyan fokú kreativitást tapasztalhatunk részükről, amik miatt nap mint nap eltátom a számat. A legegyszerűbb termékeikbe is képesek olyan plusz innovációt beletenni, ami kiemeli azokat a szürke tömegből, a millió és egy kínai és más nációból származó gyártó produktumai közül.

Itt találsz rengeteg kuponos akciót napi frissítéssel. Tedd a kedvencek közé és nézz vissza minden nap!

GearBest kuponos akciók

 

 

Bár hátizsák ajánlót többet is írtam már, leginkább valamilyen kivételesen jó kuponos akció kapcsán, a termékkör ezen szeletéhez az utóbbi időkig nem volt szerencsém, egyszerűen azért, mert nem volt rá szükségem. Azonban jött egy születésnap és én leleményes módon összekötöttem a kellemeset a hasznossal, rendeltem egy zsákot ajándéknak, arra gondolva, hogy így írok egy cikket is róla. A hátizsák megjött, de sosem lett belőle ajándék, kereshettem mást, mert ez itt maradt nálam.

Külső

Az általam rendelt táska eredetileg a Xiaomi Trendy Water-resistant Chest Bag (小蜜时尚防水胸袋) névre hallgat, vagyis magyarul ez egy trendi vízálló mellkas táska, nem is igazi hátizsák. Mondjuk én inkább a hátamon, a vállamra vetve hordom, de ez már részletkérdés.

xiaomi-trendy-water-resistant-chest-bag-7.jpg

A 34 x 20 x 5 centiméteres táska a Xiaomitól megszokott anyagokból épül fel. A külső egy nagyon ellenálló, erős és vízálló anyagból, míg a hátsó rész, ahol a táska hozzánk ér lélegző anyagból készül, hogy ne izzadjunk bele vagy inkább alá. A vállpánt felső része széles, így szinte képtelenség annyi cuccot belepakolni, hogy vágja a vállunkat. A széles kiképzés jól elosztja a terhet, így tényleg kényelmes viselet. A pánt anyaga belül a hátlappal megegyező lélegző felület, míg kívül a zsákkal megegyező vízálló borítást kapta.

xiaomi-trendy-water-resistant-chest-bag-5.jpg

Apróságnak tűnik, szerintem még sem az, hogy az összes karika és kapocs mind fémből készült. Volt már néhány drága hátizsákom, de a legtöbbnél, lett légyen is bármilyen jó a zsák, ezek a részek műanyagból készültek, így idővel elfáradtak és eltörtek. A Xiaomi zsákjainál ennek nem adnak esélyt.

Belső

Bár ez a zsák az egyik legkisebb a kínálatból, mégis elegendő zsebbel rendelkezik. Az elején egy cipzárosat találunk, amibe papírjainkat vagy mobilunkat tehetjük, legalábbis a mérete alapján ezek részére megfelelő. A Xiaomi a zsákjainál hangsúlyosan kiemeli, hogy minden, a zsákok külső részén található cipzár, a zsák külső anyagához hasonlóan 100 százalékosan vízálló. Voltam olyan kegyetlen, hogy ezt egy csap alatt ki is próbáltam, tényleg nem folyt be egy csepp víz sem!

xiaomi-trendy-water-resistant-chest-bag-3.jpg

A belső részen a Xiaomi egy sűrű szövésű, ellenálló, kicsit furcsa, türkiz színű bélést kapott. Itt is találunk zsebeket. A nagy középső rész mellett három kisebbet is kialakított a gyártó, ezek közül az egyik cipzáros. Bár a külső zseb méretéhez a telefont és a papírjainkat társítottam, az értékein helye talán mégis inkább ez a belső zárható zseb.

xiaomi-trendy-water-resistant-chest-bag-8.jpg

A Xiaomi vízálló mellkas zsákját unisex viseletnek mondanám. Mérete, négy literes kapacitása miatt kiválthat egy megtermett női retikült is, nekem pedig pont jó, hogy a munkámhoz szükséges egyszerűbb szerszámoknak, a papírjaimnak és a telefonjaimnak megfelelő helyet biztosítson.

xiaomi-trendy-water-resistant-chest-bag_9.jpg

Egy dologról nem szóltam eddig, ez pedig az ár. A Xiaomi termékeinek közös jellemzője, hogy mindig azt érzem, minden rájuk költött fillért megérnek. A konkurensekhez képest olcsó, mégis szinte a végtelenségig tökéletes dolgokat alkotnak, így nálam a lakás minden részén megtalálható már valamilyen Xiaomi termék. Ez a blog pont emiatt jött létre, mert szeretem a Xiaomi cuccait, és amit szeretek, arról írni is szeretek.

A cikkben bemutatott zsák ára jelenleg 17 dollár, vagyis nagyjából 4400 forint.

További információkat, képeket és vásárlási lehetőséget itt találsz: Xiaomi Trendy Water-resistant Chest Bag



Itt pedig megtaláljátok az összes Xiaomi hátizsákot: Minden Xiaomi hátizsák

 

 

 

.

A bejegyzés trackback címe:

https://xiaomiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr5513109992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Coix 2017.10.30. 15:39:40

Amióta vettem magamnak egy ilyent, a családból többen is kértek maguknak is egyet. A sötéstzürke változat a türkizkék belsővel szerintem kifejezetten vagány.

Sok cucc nem fére bele, de minenai rohangálós táskának tökéletes.

Akinek nagyobb kell, az nézze meg a Xiaomi Urban Style Backpack-et, az 14 literes, bőven belefér egy laptop is. Anyagában, színben, stílusban, mindőségben ugyanez, csak nagyban.
süti beállítások módosítása