Mindennapi betevő Xiaomi mániásoknak.

Ma csak 4900 forint a Xiaomi okoskarkötője - frissítve a kuponkód!

2017. szeptember 14. - omixia

Az egyik legnagyobb számban eladott karkötő ára csökkent ma.

Xiaomi Mi Band 2 3

A Xiaomi Mi Band 2 okoskarkötő az eladási listák élén tanyázik már elég régóta. Ez persze nem is csoda, hiszen olcsó, sokat tud és rendkívül ellenálló darab. A funkciók terén amúgy nem tér el a többi hasonló eszköztől. Mutatja az időt, számolja a lépéseket és a megtett távolságot, jelzi a bejövő hívásokat és üzeneteket, ébreszt, monitorozza az aktivitásunkat és az alvásunkat is a hozzá letölthető telefonos alkalmazás segítségével. A belépő szinthez képest pluszt jelent, hogy rendelkezik szívmonitorral is. Az extrák közé sorolható még, hogy a karkötő szíja és az elektronika két külön rész, így, ha a szíj elszakad vagy egszerűen csak szeretnénk más színt használni belőle, akkor nem kell egy komplett karkötőt venni, elég csak egy másik szíjat vásárolni.

 

Az Mi Band 2 okoskarkötő ára a BAND2 kuponkóddal csak 18,99 dollár. Bővebben itt: Xiaomi Mi Band 2

 

 

.

A bejegyzés trackback címe:

https://xiaomiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr8312827708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sipi- 2017.09.14. 11:10:31

"Kis" korrekció: hajnal 2-től volt $15.99-ért 300 db. Most $22.29.

omixia 2017.09.14. 11:11:41

@Sipi-: Sajnálom, tényleg, amikor kitettem a hírt leellenőriztem és volt még belőle.

éhes srác 2017.09.14. 22:59:54

Èn egy éve hasznàlom, meg vagyok elégedve vele!

Sir Andrew 2017.09.15. 10:12:39

Én is vettem egyet 08.03-n rendeltem, két napja meg is érkezett és Xiaomi Redmi 3S Prime telefonommal nem tudom használni, a bluetooth kapcsoltot meg nem tudom kiirtani a telefonomból.

Krinyo 2017.09.22. 20:33:43

Nekem még ma is elfogadta a kódot, registered postával együtt 21-ért elment a rendelés. Köszi a tippet.
süti beállítások módosítása